آماده سازی 14 پارکینگ موقت در ایام پایانی صفر در مشهد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد از آماده سازی 14 پارکینگ موقت در ایام پایانی صفر اطلاع داد.

آماده سازی 14 پارکینگ موقت در ایام پایانی صفر در مشهد

حسینی واعظ مدیر عامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: برهمین اساس 14 پارکینگ موقت با ظرفیت حدود 2500 خودرو در کنار 3700 فضای پارک موجود در پارکینگ های دائم به بهره برداری رسید.

او اضافه نمود: برای آماده سازی این پارکینگ ها زیرساخت های لازم شامل مسطح سازی سطوح و خط کشی، تأمین و تجهیز سامانه های مدیریت پارکینگ و سامانه های نظارت تصویری جهت تأمین امنیت خودرو به وسیله همکاران در شرکت تات و همکاری منطقه ها و سازمان عمران فراهم شده است.

مدیر عامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی مهرداری مشهد ادامه داد: بعلاوه کوشش شده است با نصب آویز و بنر اطلاع رسانی و استفاده از اپلیکیشن های مسیریاب استفاده از پارکینگ ها برای زائران و مجاوران تسهیل گردد.

حسینی واعظ بیان نمود: در حال حاضر تمامی نیرو های شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شامل نیرو های اجرایی و فناوری، صف و ستاد و امور مشترکین در آماده باش کامل قرار دارند و پاسخ گویی به شهروندان نیز با شماره گیری 31298484 انجام می گردد.

او توضیح داد: در این راستا 156 نفر از پارکبانان این شرکت با بهره گیری از اطلاعات و آموزش های لازم در ایجاد انضباط ترافیکی با پلیس راهور در ایام پایانی صفر همکاری خواهند کرد.

وبلاگ مایکروتاچ خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آماده سازی 14 پارکینگ موقت در ایام پایانی صفر در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی 14 پارکینگ موقت در ایام پایانی صفر در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید