عکس، این ماشین چینی بازار ایران را طراح آلفا رومئو طراحی نموده است!

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، ایمدل جی 7 کی ام سی که چند مدتی است در بازار خودروی کشور عرضه شده ، خودرویی است که یک طراح سرشناس آن را طراحی نموده است.

عکس، این ماشین چینی بازار ایران را طراح آلفا رومئو طراحی نموده است!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ مایکروتاچ ، یکی از معروف ترین خودروهای یک ساله اخیر در میان خودروهای مونتاژی ، خودروی جی 7 از سری خودروهای کی ام سی برند کرمان خودروست.

شبح ایرانی باعث ترس رسانه معروف آمریکایی!/ عکس

عکس| بیماری عجیب این زن 43 ساله!

این شاه کبرا، کبرا می خورد!/ عکس

J7 با طراحی بدنه لیفت بک در سگمنت C ، ظاهری تهاجمی دارد. این خودرو سال 2020 جانشین جک J5 شد. J7، پیشرانه 1500cc توربو دارد 150 اسب بخار قدرت موتور آن است که گشتاوری برابر با و 210 نیوتن مترایجاد می نماید. این خودرو مجهز به گیربکس اتومات CVT است.

طراحی جک J7 در مرکز توسعه و تحقیقات جک تورین (JAC Turin R&D) در ایتالیا و زیرنظر مدیر اجرایی این مرکز، دنیل گاگلیونه (Daniele Gaglione) اجرا شده است. گاگلیونه که سرپرست گروه طراحی بیرونی محصولات جک و بعلاوه طراح ارشد این شرکت است، همان طراح سابق آلفارومئوست که با خلق آلفارومئو 8C، معروفیت جهانی پیدا کرد و سپس بعنوان مدیر طراحی، به مازراتی و کرایسلر رفت اما نهایتا در سال 2010 به جک پیوست.

سرپرست طراحی داخلی جک هم جیان کارلو کانسیلیو (Giancarlo Concilio) است که قبلا با همین عنوان شغلی، برای فیات، لانچیا و مازراتی کار می کرد.

4141

منبع: خبرآنلاین

به "عکس، این ماشین چینی بازار ایران را طراح آلفا رومئو طراحی نموده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، این ماشین چینی بازار ایران را طراح آلفا رومئو طراحی نموده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید